2014. január 29., szerda

A jó külső lehetőséget teremt, hogy cégéből vagy termékéből kihozzuk a maximumot

Az arculat sosem egy szépen megtervezett, öncélú grafika, hanem a cég értékesítési rendszerének része, amely támogatja marketing kommunikációját, eladásait, kiemeli cége értékeit, szolgáltatásait, így lépéselőnyhöz segíti Önt. A kinézet sosem mehet a használhatóság kárára. A felhasználóbarát felület és a szemet gyönyörködtető kinézet közötti határmezsgye hajszálvékony és a megfelelő küllem ezen a határmezsgyén egyensúlyozva készül. Ez a fajta figyelem és odaadás tesz egy grafikust megfelelő – nem öncélú – üzleti dizájnerré, ezáltal kiemelve vállalatát a tömegből. Az arculati elemek készítése folyamán tanúsított törődés és akkurátusság a felhasználók tisztelete. A legmagasabb szinten: magától értetődővé tesszük a terméket.

Nincsenek megjegyzések: