Az egyik
legfontosabb, ami egy vállalkozás elindulásához kell, maga a logó.
A logó egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosítására szolgáló jele. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés az egyértelmű jelölés, megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között.
A logó egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosítására szolgáló jele. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés az egyértelmű jelölés, megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között.
A logó lehet szöveges felirat, a szolgáltatás vagy cég
neve. A logó a céget univerzálisan
is jelképezi, meghatározza az arculatát, vagyis komoly reklámértéke van. A logók nyelvek és nemzetek fölött álló üzenethordozók. Azt jelképezik, amire az általuk fémjelzett társaságok törekednek: értékrendet, piacot, terméket. Egyetlen szimbólumba sűrített üzenetük itt is, ott is
feltűnik a zsúfolt üzletekben és utcákon, vonzást gyakorol a megcélzott vásárlókra. Készíthetünk logótervet, amely egy sajátos termékről, szolgáltatásról ad hírt, vagy valamilyen életmódot, gondolkodást, életérzést közvetít.
is jelképezi, meghatározza az arculatát, vagyis komoly reklámértéke van. A logók nyelvek és nemzetek fölött álló üzenethordozók. Azt jelképezik, amire az általuk fémjelzett társaságok törekednek: értékrendet, piacot, terméket. Egyetlen szimbólumba sűrített üzenetük itt is, ott is
feltűnik a zsúfolt üzletekben és utcákon, vonzást gyakorol a megcélzott vásárlókra. Készíthetünk logótervet, amely egy sajátos termékről, szolgáltatásról ad hírt, vagy valamilyen életmódot, gondolkodást, életérzést közvetít.
Fontos, hogy a logó stílusa megfeleljen a választott célközönség által igényeltnek. Például a szórakoztató ágazatban lehet játékos, akár gyermeteg is, de egy komoly üzleti tevékenységhez inkább illik a komolyabb, visszafogottabb stílusban megjelenített logó.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése