2008. november 9., vasárnap

Drága Karmám, édes egyetlen Életem!

Ugye tudod, hogy rám mindig számíthatsz, hű maradok hozzád, és a véletlen eseményeket igyekszem az általad felállított út szerint átbukdácsolni. Persze nem azért, mert ez jó nekem, hisz nincs értelme feltenni olyan kérdést, hogy jó, vagy nem jó, mert úgyis az lesz, amit te akarsz ugyi? Mert ahogy te mondanád, így a dolgok értelmet nyernek, és színesebb, gazdagabb, élménydúsabb lesz tőle minden napom. Remek...

Tudom, hogy az életem és munkám alatt még több ajándékra számíthatok tőled, hogy a különös események, véletlen egybeesések ilyenkor nagy intenzitással zúdulnak gyönyörtől lebegő lelkemre, de hát ba..meg!

  • Mé kell olyan emberekkel dolgoznom akik jobban értenek az én munkámhoz?
  • Miért kell nekem olyan kellemes egyéniségekkel találkoznom, akik csak önnönmagukkal vannak elfoglalva, mindent akarnak, de semmit sem adnak.
  • Miért nem találkozhatok őszinte emberekkel, jó, jó adtál egy kettőt, de ennyi??
  • pl. több vidám embert, na?? mit szólsz??? légysziiiiiiii
  • Miért nekem kell lenni mindig az udvari bolondnak? NA JÓ, némi aggyal rendelkező bolond vagyok, ezt leszögezem.

Egyébként semmi baj, csinálom azt, amit mondasz, csak a kéréseimet is hallgasd máá meg. Tom lehet, hogy előző életemben az előző szemét testem felhasznált ezt azt, és én már nem használhatom fel, de ez picurkát igazságtalan. De jóó, én is kaphatok olyat, ami elfogyott, és felhasználtak?? Csak akkor meg kell fizetnem az árát :( Hát, még jó, hogy hulla az előző tested, mert igen morcos vagyok. Na jó... szeretek várni, elvagyok, dolgozom, malmozgatok, meg minden. És oké, persze, értem én, lassan, nehezen, de felfogtam, megértettem a szándékodat, és köszönöm. Mindegy is, majd te elrendezed a dolgokat. Fura ez azé, voltak emberek mindenfelé, én csak befelé nézelődtem, de a sok várakozás megindította a társasági énemet, tényleg, nagyrészt átkapcsolta a kis lelkemet. Erre jó volt.

Na és figyu, bocsi, Karmácskám, figyuzzá’! Az miért van, hogy nem tudok eljutni a sarki lottózóba ? Ez is a te műved? Biztos ez is jó valamire.

Nincsenek megjegyzések: